Medewerker personeels- en salarisadministratie (36 uur)

Medewerker personeels- en salarisadministratie (36 uur) - 20385

  • 36 uur
  • fulltime
  • Utrecht

Je verzorgt zelfstandig en secuur de afhandeling van de personeels- en salarisadministratie bij een gemeente in Utrecht.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente in Utrecht, zoekt een medewerker personeels- en salarisadministratie.

De gemeente wil in direct contact staan met de bewoners van de stad. Zij werkt voor en samen met hen aan een gezonde, slimme en inclusieve stad. Voor een inclusieve stad is ook een inclusieve organisatie nodig. Zij wil dan ook graag dat de samenstelling van de organisatie een afspiegeling van de stad is. Met ruim 4.000 collega’s beschikt de organisatie over een groot netwerk, zowel in de organisatie en in de stad als op nationaal en internationaal niveau.

De vaste medewerkers werken aan de invoering van een nieuw HR-systeem, vandaar deze tijdelijke invulling van de functie.

Wat ga je doen:

  • Je verzorgt de administratie voor het in-, door- en uitstroomproces van verschillende arbeidsrelaties (medewerkers, externen en stagiaires), waaronder het opstellen van arbeidsovereenkomsten en brieven.
  • Je verzorgt tussentijdse mutaties van:
    • overplaatsingen en detacheringen.
    • urenwijzigingen en promoties.
    • toeslagen en gratificaties.
    • verlofaanvragen (zorg-, betaald / onbetaald, en ouderschapsverlof).
  • Je stelt brieven op en archiveert deze in het digitale personeelsdossier.
  • Je maakt bruto- en nettoberekeningen.
  • Je beantwoordt vragen van medewerkers over salaris en verlof.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding op niveau 4.
  • Je beschikt over een afgeronde opleiding loonadministratie (PDL).
  • Je hebt een Vakopleiding Payroll Services (VPS) of je bent hiermee bezig.
  • Je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring.
  • Je hebt ervaring met HRM-systemen.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • kennis van de gemeentelijke cao.
    • affiniteit met data-analyse.
  • Je bent tussen 14 en 21 augustus beschikbaar voor een kennismakingsgesprek bij de opdrachtgever.

Standplaats:
Utrecht

Wij bieden:
De functie is per begin september beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste januari 2021, met een optie tot verlenging (per maand). Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór woensdag 12 augustus aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 20385. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is vervuld


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212