Projectleider doorontwikkeling Zaaksysteem (12-16 uur)

Projectleider doorontwikkeling Zaaksysteem (12-16 uur) - 20189

  • 12-16 uur
  • parttime
  • Utrecht

Je bent een projectleider met kennis van zaaksystemen binnen een gemeentelijke organisatie.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente met 240 medewerkers in de provincie Utrecht, is op zoek naar een projectleider voor de doorontwikkeling van Zaaksysteem.

Hoewel er affiniteit gevraagd wordt met het onderwerp, zoekt de gemeente voor deze opdracht nadrukkelijk een specialist op het gebied van projectmanagement. De focus van de opdracht ligt dan ook op het afstemmen van opdrachten en deelprojecten, het organiseren van teams per opdracht / deelproject, het maken van afspraken met betrokkenen (stakeholders), het maken en bewaken van de planning, het sturen op resultaat, de communicatie over de voortgang. Inhoudelijke keuzes en sturing met betrekking tot Zaak Gericht Werken (ZGW) gaat via de opdrachtgever, periodiek via het opdrachtgeversoverleg en tussendoor (indien nodig) via de senior adviseur proces- en informatiemanagement. Je hebt een coördinerende en bewakende rol waarbij je zorgdraagt voor een optimale samenwerking tussen de (deel)projectteam(s), de rest van de organisatie en andere (externe) partijen. Een belangrijke taak van de projectleider is het ontlasten van teamleden in sleutelposities door het maken en bewaken van de werkverdeling.

Wat ga je doen:

  • Je gaat het digitaal ondertekenen binnen zaaksysteem.nl inrichten.
  • Je richt het digitaal verstrekken van producten en diensten in.
  • Je versterkt de inrichting van archieffunctie zaaksysteem.nl.
  • Je richt in en verbetert de functioneel beheerprocessen zaaksysteem.nl.
  • Je realiseert en implementeert de koppeling zaaksysteem.nl en key2financien.
  • Je realiseert en implementeert koppeling zaaksysteem.nl MijnOveheid (berichtenbox en lopende zaken).
  • Je verbetert bestaande koppeling zaaksysteem.nl met omgevingsloket online (OLO).
  • Je verbetert de inrichting zaaktype voor proces omgevingsvergunning.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in de richting van informatiemanagement of vergelijkbaar.
  • Je hebt ervaring met vraagstukken binnen het vakgebied informatievoorziening.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Je hebt kennis van zaaksystemen, blijkend uit relevante werkervaring met zaaksystemen.

Standplaats:
Bilthoven

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 12-16 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind september 2020, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 4 juni 2020 aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 20189. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.