Facilitair medewerker servicedesk (32 uur)

Facilitair medewerker servicedesk (32 uur) - 19866

  • 32 uur
  • parttime
  • Zuid-Holland

Je bent een facilitair medewerker met minimaal 2 jaar ervaring, bij voorkeur binnen een servicedesk.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een havenbedrijf, is op zoek een facilitair medewerker servicedesk voor het servicecenter Facilitair. Bij de servicedesk werken 8 medewerkers in wisselende samenstelling met een front- en een backoffice. Het servicecenter faciliteert de medewerkers van de organisatie en zorgt er dagelijks voor dat alle medewerkers efficiënt en met plezier hun werk kunnen doen.

De taken worden verricht vanuit de servicedesk aan de balie, per telefoon en per mail. Omdat de servicedesk uitbreidt en professionaliseert is er behoefte aan meer beleid-, taak- en procesbeschrijvingen, maar ook verdere digitalisering van de facilitaire dienst, waar je ook een bijdrage aan zult leveren.

 Wat ga je doen: 

  • Je bent verantwoordelijk om alle collega's te faciliteren op hun werkplek, namelijk:
    • beheer bedrijfswagenpark.
    • operationeel beheer toegangscontrolesysteem.
    • operationeel facilitair contractbeheer.
    • operationeel beheer Parking WPC inclusief laadplein.
    • verwijzen van facilitaire en technische storingen havenbreed.
    • data-analyse van verschillende systemen.
    • beheer vergadercentrum en reserveringen.
    • audiovisuele ondersteuning inclusief video conferencing.
    • bedienen van de telefooncentrale en intern callcenter Facilitair.

Wij vragen: 

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van facilitair management en/of vergelijkbaar.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je hebt kennis van Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook).
  • Je bent woensdagmiddag 26 februari aanstaande beschikbaar voor een kennismakingsgesprek.

Standplaats:
Rotterdam

Wij bieden:
De functie is per 2 maart beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind augustus, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 24 februari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19866. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.