Manager operations (32 uur)

Manager operations (32 uur) - 19831

  • 32
  • parttime
  • Utrecht,Zuid-Holland

Je bent een manager met ervaring met operationeel management en het opzetten van PIOFACH van een programma en de aansturing van een secretariaat, zoals het efficiënt en succesvol inrichten en laten verlopen van interne processen in een overheidsomgeving.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, welke rechtspraak op maat verzorgt, is op zoek naar een manager operations voor het programma Digitalisering Strafrechtketen. Het programma heeft tot doel de informatie-uitwisseling tussen de partners in de strafrechtketen te verbeteren. Dat houdt in het ontwerpen van, bouwen aan en ondersteunen van de nieuwe ketenwerkprocessen voor Politie, Openbaar Ministerie, Justitie, DJI, Reclassering en andere ketenpartners. Het resultaat is een informatievoorziening en ondersteuning daarvan, die zorgt dat de juiste informatie op het juiste moment bij de juiste verantwoordelijk beschikbaar is. Het programma omvat ook de voorbereiding van de implementatie en bijbehorende veranderaanpak.

Wat ga je doen:

  • Je bent verantwoordelijk voor:
    • het opzetten en bewaken van PIOFACH van het programma in samenwerking met de plaatsvervangend programmadirecteur.
    • de realisatie van huisvesting ‘huis van de keten’ in samenwerking met de plaatsvervangend programmadirecteur.
    • het voorbereiden en bewaken van de afstemming en verantwoording richting de opdrachtgevers en de politieke stakeholders in samenwerking met de programmadirecteur.
    • de coördinatie van het secretariaat programma.
  • Je fungeert als secretaris van de klankbordgroep programma Digitalisering.

 Wij vragen:

  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan met het aansturen van een secretariaat die alle bedrijfselementen van PIOFACH afdekt.
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan met operationeel management, zoals het efficiënt en succesvol inrichten en laten verlopen van interne processen in een overheidsomgeving.
  • Je hebt werkervaring opgedaan met en kennis van het inrichten en organiseren van huisvesting voor ICT-teams.
  • Je hebt werkervaring opgedaan met het organiseren, structureren en bewaken van omvangrijke documentstromen.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • minimaal 3-5 jaar werkervaring opgedaan met het aansturen van een secretariaat.
    • minimaal 3-5 ervaring opgedaan met het operationeel management in een overheidsomgeving.
    • minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan met het organiseren, structureren en bewaken van omvangrijke documentstromen.
    • minimaal 1-2 opdrachten afgerond in een soortgelijke rol binnen (overheids)organisaties.
  • Je bent in week 6 (maandag 3 - vrijdag 7 februari) en week 7 (maandag 10 - vrijdag 14 februari) aanstaande beschikbaar voor een kennismakingsgesprek.

Standplaats:
Utrecht / Den Haag

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind december 2021, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór dinsdag 4 februari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19831. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Raimond Boer op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.