PMO facilitair (32-36 uur)

PMO facilitair (32-36 uur) - 19823

  • 32-36 uur
  • parttime,fulltime
  • Zuid-Holland

Je bent een PMO’er met ervaring op het gebied van programmaondersteuning en leidinggeven aan meerdere personen in facility management en/of huisvesting binnen een grote (1.000+)-organisatie.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een grote overheidsorganisatie, is op zoek naar een PMO’er voor het programma Fysieke Toegangsbeveiliging van de dienst Facility Management. Dit programma is opgezet voor onder andere de inrichting van integrale uitvoeringsprocessen van fysieke beveiliging op landelijk niveau. Binnen dit programma zijn meerdere projecten actief met allemaal hun eigen opdracht. Het programma en de projecten hebben een landelijke focus, de werkzaamheden vinden door het land plaats.

Je ondersteunt de programmamanager in het Programma Management Office (PMO). Het programma stuurt alle projecten aan en zorgt voor duidelijk inzicht in status van de projecten. In het PMO zijn ook vertegenwoordigd een beleidsmedewerker, programmasecretaris, financiële controller en het secretariaat. Je rapporteert aan de programmamanager.

 Wat ga je doen: 

  • Je ondersteunt de projectmanager en de programmamanager.
  • Je bent verantwoordelijk voor:
    • het bijhouden van de planning.
    • het maken van afspraken.
    • het ondersteunen bij financiële verslaglegging.
    • het verzorgen van de prestatieverklaring van facturen van crediteuren.
    • het opstellen van de voortgangsrapportages in overleg met de projectmanager.
    • het inrichten van werkprocessen, optimaliseren en doen van verbetervoorstellen.

Wij vragen: 

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in de richting van facility management en/of gelijkwaardig.
  • Je hebt in de afgelopen 8 jaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan met programma management ondersteuning op het gebied van facility management en/of huisvesting binnen een grote (1.000+)-organisatie.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • in de afgelopen 8 jaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan met programma management ondersteuning en projectadministratie, -financiën en -rapportages.
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan met (projectmanagement) software Principal Toolbox / Fortes Change Cloud en/of gelijkwaardig.
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan met de agile- / scrum-werkmethodiek.
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan met het aansturen van en leidinggeven aan meerdere personen.
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan binnen een overheidsorganisatie zodat werkwijzen en procedures niet geheel onbekend zijn.
  • Je bent in week 5 (maandag 27 – vrijdag 31 januari) en week 6 (maandag 3 – vrijdag 7 januari) aanstaande beschikbaar voor een kennismakingsgesprek.
  • Je bent bereid een screening te ondergaan.
  • Je beschikt over eigen vervoer.

Standplaats:
Rotterdam

Wij bieden:
De functie is per 13 april beschikbaar voor 32-36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind december 2020, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 27 januari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19823. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Raimond Boer op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.