Projectondersteuner (20 uur)

Projectondersteuner (20 uur) - 19822

  • 20 uur
  • parttime
  • Utrecht

Je bent een ervaren projectondersteuner met ervaring met het ondersteunen van een projectteam in brede zin en het ondersteunen van de directeur omtrent e-mail en agendabeheer binnen de overheid.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een landelijke overheidsorganisatie, is op zoek naar een projectondersteuner ter ondersteuning van het programmateam Intelligence. Dit programmateam is belast met het realiseren van landelijke veranderopgaven op het gebied van intelligence.

Wat ga je doen: 

  • Je beheert de mailbox van de programmadirecteur: je leest de e-mails, archiveert en print deze en onderneemt actie wanneer nodig.
  • Je beheert de agenda van de programmadirecteur en maakt en plant afspraken.
  • Je regelt complexe afspraken van andere teamleden (bijvoorbeeld overleg met meerdere actoren die door overvolle agenda's moeilijk bij elkaar te brengen zijn).
  • Je ontvangt bezoekers en meldt deze aan.
  • Je reserveert (vergader)ruimtes.
  • Je behandelt de binnengekomen post.
  • Je organiseert en faciliteert bijeenkomsten.
  • Je beheert Intranet/Hippo ten behoeve van ondersteuning van communicatie vanuit het team naar buiten.
  • Je stelt IGP NiEUWS samen, publiceert dit en houdt de verzendlijsten bij.
  • Je publiceert de hoofdpuntenrapportage en nieuwsartikelen.
  • Je bent verantwoordelijk voor de goedkeuring van de bestellingen en het inkoopproces (inclusief facturen) in SmartStream.
  • Je houdt personeelsdossiers en de vakantieplanning bij.

 Wij vragen: 

  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde mbo-opleiding.
  • Je bent PRINCE2, IPMA-PMO, IPMA -D of gelijkwaardig gecertificeerd.
  • Je hebt in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan als projectondersteuner in een grote (1.000+) organisatie.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • werkervaring opgedaan met bovengenoemde taken.
    • uitgebreide, aantoonbare kennis en werkervaring met Microsoft Officepakketten.
    • ervaring met communicatiewerkzaamheden.
    • werkervaring binnen het veiligheidsdomein en/of de overheid.
  • Je bent bereid een screening te ondergaan.

Standplaats:
Zeist / Nieuwegein 

Wij bieden:
De functie is per 13 april 2020 beschikbaar voor 20 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind december 2020, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 27 januari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19822. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Raimond Boer op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.