Recruitment assistent (40 uur)

Recruitment assistent (40 uur) - 19807

  • 40 uur
  • fulltime
  • Zuid-Holland

Vind jij het leuk om administratieve taken te combineren met het ondersteunen van de werving & selectie? Dan is dit de baan voor jou!

 Wie?
Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties, maar met name binnen overheidsorganisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs. Wij begeleiden onze medewerkers en adviseurs bij het succesvol uitvoeren van hun opdrachten op onder andere het gebied van (project)management, (project)ondersteuning, informatievoorziening, HRM en communicatie. Persoonlijk contact en een grote betrokkenheid zijn hiervoor de basis.

 Je bent voor ons kantoor de spin in het web. De werkzaamheden bestaan uit secretariële en met name administratieve ondersteuning op het vlak van communicatie en recruitment. Een zeer diverse functie waarbij snel schakelen erg belangrijk is. Door de wisselende aanvragen van onze opdrachtgevers is geen enkele dag hetzelfde. Soms is het letterlijk “hollen of stilstaan”. We zijn een klein en hecht team en zoeken iemand die naast hard werken ook zeker over een goede dosis humor beschikt.

 Wat ga je doen:

  • Je bent de stem van ons bedrijf aan de telefoon en ontvangt onze gasten.
  • Je zorgt voor het uitwerken van cv’s.
  • Je verwerkt de aanvragen van onze opdrachtgevers, werkt vacatureteksten uit en plaatst deze online.
  • Je beheert de algemene mailboxen en de agenda.
  • Je verzorgt het uitwerken van stukken en correspondentie en bent verantwoordelijk voor de toepassing en het gebruik van de huisstijl.
  • Je verzorgt het secretariaat met alles wat daarbij hoort.
  • Je stelt (in overleg met een consultant) geschikte kandidaten voor bij onze opdrachtgevers.
  • Je houdt een overzicht bij van de plaatsingen op de diverse sites en verzamelt statistische gegevens om het toegepaste communicatiebeleid te evalueren en eventueel aan te passen.

Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde mbo-opleiding Secretaresse / Directiesecretaresse of vergelijkbaar.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring, bij voorkeur binnen een recruitment- / werving- en selectieomgeving.
  • Je kunt snel schakelen en weet prioriteiten te stellen.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en kan foutloos een vacaturetekst / cv uitwerken.
  • Je bent vaardig met Word en Excel.

Wij bieden: 

  • Een uitdagende fulltime functie waarbij er mogelijkheden zijn om bij gebleken geschiktheid door te groeien.
  • Een informele werksfeer met leuke collega’s waarin de mens centraal staat.
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • 24 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek).
  • Gratis parkeermogelijkheden voor de deur.
  • Een wekelijkse borrel op kantoor om successen te vieren en stil te staan bij de werkweek.

Standplaats:
Dordrecht

Wij bieden:
De functie is per direct fulltime beschikbaar voor 40 uur per week.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 28 februari aanstaande en stuur je cv. Ons referentienummer is 19807. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is vervuld


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212