Teamleider DIV (36 uur)

Teamleider DIV (36 uur) - 19755

  • 36 uur
  • fulltime
  • Utrecht

Je bent een teamleider DIV die ervaring heeft opgedaan met het aansturen van teams en verandertrajecten met een informatiemanagementcomponent binnen het DIV-domein.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een landelijke overheidsorganisatie, is op zoek naar een teamleider voor het team DIV. Het team is onderdeel van de dienst Facility Management en zorgt (mede) voor de instandhouding van de informatiehuishouding door adequaat informatie- en archiefbeheer. Het team adviseert proceseigenaren over de inrichting van duurzaam documentbeheer in de dynamische fase. Bovendien zorgt DIV voor het ontwerp (inrichting), de implementatie en het documentmanagementsysteem. Er zijn 10 DIV-teams, die werken onder aansturing van 1 teamchef. Je stuurt 1 team, het betreft het team Zeist (22 medewerkers). Daarnaast ben je ook lid van het MT DIV.

Wat ga je doen: 

  • Je adviseert de organisatie over het duurzaam inrichten en uitvoeren van documentair informatiemanagement en het beheren van semi-statische archieven.
  • Je coacht en begeleidt de DIV-medewerkers binnen het team in het midden van Nederland.
  • Je geeft (vooral personele) sturing aan het DIV-team in Midden-Nederland.
  • Je bent verantwoordelijk voor de professionele (door)ontwikkeling van de medewerkers.
  • Je draagt bij aan het realiseren van de veranderopgave en veranderdoelen, het stroomlijnen van het informatiemanagement en de implementatie van een documentmanagementsysteem.
  • Je stelt het teamjaarplan op binnen de kaders van het DIV-bedrijfsplan en faciliteert en monitort de te behalen resultaten.
  • Je levert een bijdrage aan het MT DIV en pakt landelijke zaken op.
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het landelijk DIV-uitvoeringsbeleid.
  • Je sluit de DIV-organisatie in het midden aan bij de landelijke DIV-organisatie.
  • Je onderhoudt voornamelijk interne contacten.

Wij vragen: 

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van verander- of informatiemanagement.
  • Je hebt als teamleider (of een vergelijkbare rol) in de afgelopen 8 jaar minimaal 5 jaar werkervaring opgedaan met vergelijkbare problematiek, waarbij het team bestond uit meer dan 15fte.
  • Je hebt in de afgelopen 5 jaar minimaal 1 verandertraject met een IM-component begeleid.
  • Je hebt kennis van de ontwikkelingen in de digitale informatiehuishouding.
  • Je hebt bij voorkeur in de afgelopen 2 jaar minimaal 1 jaar ervaring opgedaan binnen het DIV-domein.
  • Je bent dinsdagmiddag 7 januari aanstaande beschikbaar voor een kennismakingsgesprek.
  • Je bent bereid een screening te ondergaan.

Standplaats:
Zeist

Wij bieden:
De functie is per 16 maart 2020 beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind december 2020, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór 2 januari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19755. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Raimond Boer op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.