Recruiter inhuurdesk (32-36 uur)

Recruiter inhuurdesk (32-36 uur) - 19754

  • 32-36 uur
  • parttime,fulltime
  • Zuid-Holland,Landelijk

Je bent een recruiter met ervaring met het begeleiden en bewaken van het inhuurproces en het opstellen van functieprofielen en aanvragen met behulp van een Dynamisch aankoopsysteem.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een landelijke overheidsorganisatie, is op zoek naar een recruiter voor de inhuurdesk. De inhuurdesk verzorgt de inhuur van gespecialiseerd extern personeel en (interim-)managementfuncties vanaf schaal 10 en hoger en werkt aan de hand van een dynamisch aankoopsysteem. Het team bestaat uit 1 coördinator, 7 recruiters, 7 projectmedewerkers, 8 backofficemedewerkers en een coördinator backoffice.

Wat ga je doen: 

  • Je draagt bij aan de inhuur van extern personeel op hbo- / wo-niveau.
  • Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden en bewaken van het gehele inhuurproces, vanaf de capaciteitsbehoefte tot en met de voorlopige gunning.
  • Je stelt een profiel en selectiecriteria op in samenwerking met de inhurende manager.
  • Je stelt in samenwerking met de aanvrager de aanvragen op.
  • Je onderhoudt een constant dialoog met de interne opdrachtgever.
  • Je informeert en adviseert de aanvrager over het uitzetten van aanvragen conform de Aanbestedingswet.
  • Je beoordeelt binnengekomen cv’s.
  • Je stuurt op een dienstverlenende en klantgerichte wijze de uitvoering aan van rechtmatige en doelmatige aanbestedingen.
  • Je levert een bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de ambassadeursrol en de processen omtrent externe inhuur.

Wij vragen: 

  • Je hebt bij voorkeur minimaal een afgeronde hbo-opleiding.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring opgedaan als recruiter op het gebied van inhuurprocessen binnen een grote (minimaal 1.000 medewerkers) politiek-gevoelige organisatie.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • minimaal 2 jaar ervaring opgedaan met het opstellen van functieprofielen, inclusief het bepalen van meetbare eisen, wensen en gunningscriteria met behulp van een Marktplaats en/of Dynamisch Aankoop Systeem.
    • ervaring opgedaan met proactief stakeholdermanagement en het begeleiden en adviseren van hiring managers en/of directie op locatie.
    • minimaal 3 jaar ervaring opgedaan als recruiter bij een detacheringsbureau en/of een uitzendbureau.
    • ervaring opgedaan als recruiter externe inhuur op een inhuurdesk.
    • ervaring opgedaan met het onderhouden van relaties en contacten met leveranciers.
  • Je bent in week 51 (maandag 16- vrijdag 20 december) aanstaande beschikbaar voor een kennismakinggesprek.
  • Je bent bereid een screening te ondergaan.

Standplaats:
Rotterdam (met landelijke inzetbaarheid)

Wij bieden:
De functie is per 24 februari beschikbaar voor 32-36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind december 2020, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 16 januari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19754. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Raimond Boer op 078-6182212.

Deze opdracht is vervuld

Bekijk actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212