Projectondersteuner Werk en Inkomen (32 uur)

Projectondersteuner Werk en Inkomen (32 uur) - 19750

  • 32 uur
  • parttime
  • Zuid-Holland

Je bent een projectondersteuner die minimaal 2 jaar ervaring heeft opgedaan met het beheer van mailboxen en complex agendabeheer binnen bij voorkeur een afdeling Werk en Inkomen in het sociaal domein.

Omschrijving van de opdrachtgever:

Onze opdrachtgever, een organisatie die gemeenten ondersteunt bij het verbeteren van hun dienstverlening aan inwoners en ondernemers, is op zoek naar een projectondersteuner voor het programma Werk, Inkomen en Schulden. Met de decentralisaties binnen het sociaal domein krijgen gemeenten de kans om hun dienstverlening veel meer integraal aan te bieden. Ze zijn daarmee aan de slag, op allerlei manieren. Gemeenten lopen daarbij tegen vraagstukken aan die zij niet alleen kunnen oplossen. De opdrachtgever pakt deze vragen op en zoekt op landelijk niveau met ketenpartners naar oplossingen. Het uiteindelijke doel van de projecten binnen het programma is om gemeenten in staat te stellen om hun inwoners zodanig te ondersteunen dat zij optimaal kunnen participeren binnen de samenleving. Je maakt deel uit van het basisteam Bedrijfsvoering dat verantwoordelijk is voor secretariële ondersteuning, projectsecretariaat, personeelsbeleid, kwaliteitsborging, communicatie en financiën. Doelstelling van het team is om de medewerkers van de opdrachtgever zodanig te ontzorgen dat ze zich optimaal kunnen richten op de dienstverlening aan gemeenten. Het secretariaat bestaat uit de officemanager, 5 projectondersteuners, 4 lijnsecretaresses en 2 algemene medewerkers.

Wat ga je doen: 

  • Je organiseert bijeenkomsten en overleggen en draagt zorg voor het tijdig klaarzetten van presentaties en de op- en afbouw van vergaderruimten / locaties.
  • Je verzorgt de voorbereiding, deelneming en verslaglegging van vergaderingen.
  • Je houdt acties bij en bewaakt de lopende activiteiten.
  • Je ondersteunt de basisteamleden en attendeert hen op momenten dat activiteiten starten, onderhoud vergen of afgerond kunnen worden (procesondersteuning).
  • Je ondersteunt de projectleider bij profielen van nieuwe medewerkers.
  • Je archiveert (digitale) documenten.
  • Je bent verantwoordelijk voor het aanmelden en ontvangen van bezoekers.
  • Je onderhoudt telefonische contacten met gemeenten en leveranciers.
  • Je ondersteunt collega’s op het secretariaat.
  • Je fungeert als vraagbaak voor projectleden.

Wij vragen: 

  • Je hebt een afgeronde secretariële mbo4-opleiding.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring opgedaan met het beheer van mailboxen.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring opgedaan met complex agendabeheer.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring opgedaan met het Microsoft Officepakket.
  • Je hebt kennis van het programma Werk en Inkomen.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • werkervaring opgedaan als managementassistent / projectondersteuner.
    • werkervaring opgedaan bij een overheidsorganisatie.
    • werkervaring opgedaan bij een gemeente.
    • kennis van gemeentelijke dienstverlening in een politiek-bestuurlijk krachtenveld binnen een gemeentelijke context.
    • affiniteit met het sociaal domein of het deelgebied werk en inkomen binnen het sociaal domein.
    • ervaring opgedaan met het uitvoeren van werkzaamheden in een politiek-bestuurlijk krachtenveld binnen een gemeentelijke context.
  • Je bent op vrijdagochtend 20 december beschikbaar voor een kennismakingsgesprek.

Standplaats:
Den Haag

Wij bieden:
De functie is per 2 januari 2020 beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind maart 2020, met een optie tot verlenging (tot een maximale inhuurduur van 36 maanden). Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór woensdag 18 december aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19750. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is vervuld

Bekijk actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

PMO facilitair (32-36 uur)

Je bent een PMO’er met ervaring op het gebied van programmaondersteuning en leidinggeven aan meerdere personen in facility management en/of huisvesting…

  • Werkweek: 32-36 uur
  • Contract: parttime,fulltime
  • Locatie: Zuid-Holland


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212