Projectmanagementondersteuner (32-36 uur)

Projectmanagementondersteuner (32-36 uur) - 19749

  • 32-36
  • parttime,fulltime
  • Zuid-Holland

Je bent een projectmanagementondersteuner met ervaring met facility management of huisvesting binnen projecten gericht op de fysieke beveiliging van grote (overheids)organisaties.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een grote overheidsorganisatie, is op zoek naar een projectmanagementondersteuner voor de dienst Facility Management. Binnen de dienst bestaat het programma Fysieke Toegangsbeveiliging. Dit programma is opgezet voor onder andere de inrichting van integrale uitvoeringsprocessen van fysieke beveiliging op landelijk niveau. Het programma bestaat uit meerdere projecten, met allemaal hun eigen opdracht. Het programma en de projecten hebben een landelijke focus. In deze rol ondersteun je de programmamanager binnen het programmamanagementoffice (PMO). Het programma stuurt alle projecten aan en zorgt voor een duidelijk inzicht in de status van projecten. Het PMO bestaat verder uit een beleidsmedewerker, programmasecretaris, financiële controller en het secretariaat.

Wat ga je doen:

  • Je bent verantwoordelijk voor het opdrachtbeheer.
  • Je houdt de planning bij en maakt afspraken en verslagen.
  • Je ondersteunt bij de financiële verslaglegging.
  • Je verzorgt de prestatieverklaring van facturen van crediteuren.
  • Je draagt zorg voor de voortgangsrapportages en registraties in Planon.
  • Je houdt het programma-dashboard bij in Planon.
  • Je levert support aan projectleiders voor het werken met Planon.
  • Je richt werkprocessen in, optimaliseert deze en doet verbetervoorstellen.
  • Je ziet toe op een volledige en juiste registratie van projecten en projectvoortgang in Planon.
  • Je ziet toe op een juiste en volledige documentatie en opslag van documenten.
  • Je levert support aan projectdeelnemers en borgt kennis voor vervolgprojecten.
  • Je doet inventarisaties op locaties in het land.
  • Je onderhoudt interne contacten.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo 4-opleiding, maar bij voorkeur een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van facility management of gelijkwaardig.
  • Je hebt in de afgelopen 8 jaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan als projectmanagementondersteuner op het gebied van facility management of huisvesting binnen een grote organisatie (meer dan 1.000 medewerkers).
  • Je beschikt over eigen vervoer.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • in de afgelopen 8 jaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan als projectmanagementondersteuner met projectadministraties, projectfinanciën en projectrapportages.
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan met (projectmanagement)software, zoals Principal Toolbox / Fortes Change Cloud en Planon.
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan met de agile- / scrum-werkmethodiek.
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan met het aansturen van / leidinggeven aan meerdere personen.
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan binnen een overheidsorganisatie.
  • Je bent bereid een screening te ondergaan.

Standplaats:
Rotterdam + landelijke inzetbaarheid

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 32-36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 6 maanden, met een optie tot verlenging (tot een maximale totale opdrachtduur van 24 maanden). Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 7 februari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19749. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.