Junior medewerker (arbeidsmarkt)communicatie (16-40 uur)

Junior medewerker (arbeidsmarkt)communicatie (16-40 uur) - 19707

  • 16-40 uur
  • parttime,fulltime
  • Zuid-Holland

Ben jij een creatieve medewerker (arbeidsmarkt)communicatie die een passie heeft voor het schrijven van teksten en bruist van de ideeën op het gebied van (online) marketing? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever is al decennia lang de partner voor onafhankelijke advisering en ondersteuning van (project)organisaties bij uiteenlopende kennis- en capaciteitsvraagstukken. Op projectbasis voeren zij opdrachten uit op het gebied van ruimtelijke ordening, infrastructuur, bouw en vastgoed.

Als junior medewerker (arbeidsmarkt)communicatie maak je onderdeel uit van het communicatieteam. Binnen dit team werk je nauw samen met de medior communicatiecollega en ben je samen verantwoordelijk voor de communicatiewerkzaamheden binnen het bedrijf. In deze functie werk je ook nauw samen met het commerciële team, bestaande uit recruiters en consultants. Op het gebied van (online) marketing zijn er nog genoeg kansen waar de organisatie graag jouw visie over zou willen horen. Een groot deel van de tijd ben je bezig met het schrijven van vacatureteksten. De functie kan zowel parttime als fulltime uitgevoerd worden.

Wat ga je doen:

  • Je beheert de mailbox waar alle projectaanvragen binnenkomen.
  • Je maakt een selectie van relevante aanvragen en stuurt deze door naar de consultants.
  • Je schrijft vacatureteksten en laat deze controleren door de consultant.
  • Je plaatst de vacatures op de eigen website en verschillende jobboards.
  • Je verricht licht-administratieve taken, zoals het bijhouden van een vacatureoverzicht in Excel en het invoeren van vacaturegegevens in het systeem.
  • Je beheert de website en zorgt ervoor dat deze altijd up-to-date is, bijvoorbeeld door het bijhouden van de projectinformatie.
  • Je onderhoudt contact met vertegenwoordigers van verschillende jobboards / vacaturewebsites.
  • Je houdt de statistieken bij in Google Analytics en speelt hierop in.
  • Je ziet kansen en mogelijkheden op het gebied van (online) marketing en vertaalt deze naar concrete acties.
  • Je houdt de LinkedIn-bedrijfspagina bij.
  • Je neemt af en toe interviews af met medewerkers / opdrachtgevers om vervolgens hiervan een artikel te schrijven voor de website en social media.

Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur op het gebied van communicatie of HRM.
  • Je hebt affiniteit met (online) marketing.
  • Je schrijft foutloos Nederlands.

Standplaats:
Dordrecht

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 16-40 uur per week. De functie kan zowel parttime als fulltime uitgevoerd worden.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 31 januari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19707. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212