Contractmanager (32 uur)

Contractmanager (32 uur) - 19704

  • 32 uur
  • parttime
  • Zuid-Holland

Je bent een contractmanager met ervaring met het opstellen en beheren van aanbestedingen en SLA’s binnen bij voorkeur een overheidsorganisatie.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een provincie, is op zoek naar een contractmanager voor het team I&A van de afdeling Bedrijfsvoering. De afdeling Bedrijfsvoering zorgt voor de ondersteunende processen voor het gehele concern. Dat doet ze door een hoge mate van integratie op het gebied van kaderstelling, advisering en uitvoering binnen de kolommen. Samen streven ze ernaar om de medewerkers te voorzien van betrouwbare ICT-diensten en oplossingen op de onderdelen. 

Binnen de regieorganisatie stuur je een aantal externe dienstverleners aan op het gebied van ICT-infrastructuur. Dat doe je in je rol van leveranciersmanager op basis van overeenkomsten en service-level agreements (SLA’s) die ze met de externe dienstverleners hebben afgesproken. Je zorgt ervoor dat de afspraken worden nagekomen, dat er wordt gerapporteerd over de dienstverlening en stuurt waar nodig bij. Je actualiseert de SLA’s regelmatig en draagt bij aan aanbestedingen voor ICT-diensten. Je voorziet je collega’s van informatie waarmee ze hun werk optimaal kunnen uitvoeren.

 Wat ga je doen: 

  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en onderhouden van SLA’s, Dossiers Afspraken en Procedures (DAP’s) en Dossiers Financiële Afspraken (DFA’s) op het gebied van de ICT-dienstverlening.
  • Je stuurt externe dienstverleners aan op het gebied van ICT-diensten.
  • Je bent verantwoordelijk voor het organiseren en voorzitten van operationele, tactische en strategische overleggen tussen de opdrachtgever en externe ICT-dienstverleners.
  • Je accordeert financiële consequenties van wijzigingen in ICT-diensten voor zover dit binnen je mandaat ligt.
  • Je bent verantwoordelijk voor de procesbegeleiding bij acceptatie van projecten naar beheer op basis van de Basisset Acceptatiecriteria (BAC).
  • Je voert Service Gaps analyses uit.
  • Je doet verbetervoorstellen op het gebied van contract- en leveranciersmanagement en processen.

Wij vragen: 

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in de richting van informatievoorziening, bijvoorbeeld informatica, business IT en management, informatie- / bedrijfskunde en/of vergelijkbaar.
  • Je hebt in de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar:
    • ervaring opgedaan als contract- / leveranciers- en/of procesmanager op tactisch niveau.
    • ervaring met het opstellen en beheren van aanbestedingen en SLA’s.
  • Je bent op woensdag 4 december aanstaande beschikbaar voor een kennismakingsgesprek.

Standplaats:
Utrecht

Wij bieden:
De functie is per 12 december beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste december 2020, met een optie tot verlenging (2 x 6 maanden). Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 25 november aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19704. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.