Managementassistent (24 uur)

Managementassistent (24 uur) - 19695

  • 24 uur
  • parttime
  • Zuid-Holland

Je bent een managementassistent met recente ervaring met complex agendabeheer en overige secretariële, organisatorische en administratieve werkzaamheden binnen een gemeente.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente in Zuid-Holland, is op zoek naar een managementassistent. De gemeente is in 2006 ontstaan uit een samenvoeging van 3 voormalige gemeenten. Binnen de gemeente wonen ruim 64.000 inwoners en binnen de gemeentelijke organisatie werken circa 450 collega’s. Als managementassistent houd jij je bezig met brede ondersteuning op secretarieel, organisatorisch en administratief vlak.

Wat ga je doen:

  • Je bent verantwoordelijk voor het (complexe) agendabeheer.
  • Je draagt zorg voor het inplannen van besprekingen, (stuurgroep)vergaderingen en telefoonafspraken.
  • Je organiseert en coördineert portefeuillehouders-overleggen voor collegeleden van het bestuur en wethouders.
  • Je ondersteunt binnen de afdeling door het uitvoeren van diverse werkzaamheden.
  • Je creëert overzicht op de financiën van de afdeling.
  • Je vervangt de collega-managementassistent / -ondersteuner bij afwezigheid.
  • Je verricht overige secretariële, organisatorische en administratieve werkzaamheden.

Wij vragen:

  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde mbo 4-opleiding tot managementassistent / (directie)secretaris.
  • Je hebt kennis van en werkervaring met MS Office.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring opgedaan als managementassistent / (directie)secretaris.
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring opgedaan bij een gemeente.
    • kennis van en werkervaring met het systeem Verseon.
  • Je bent beschikbaar voor een kennismakingsgesprek op donderdagochtend 28 november.

Standplaats:
Katwijk

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind maart 2020. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór woensdag 20 november aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19695. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is vervuld

Bekijk actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212