Adviseur planmatig onderhoud (36 uur)

Adviseur planmatig onderhoud (36 uur) - 19638

  • 36 uur
  • fulltime
  • Noord-Holland

Je bent een adviseur planmatig onderhoud die minimaal 3 jaar ervaring heeft opgedaan met het (opstellen) en uitvoeren van meerjarenonderhoudsplanningen binnen onderhoudsprojecten.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een landelijke overheidsorganisatie, is op zoek naar een adviseur planmatig onderhoud. Je doelstelling is het binnen de planning en het budget organiseren en realiseren van de jaarschijf Planmatig Onderhoud. De jaarschijf is een afgeleide van het meerjarenonderhoudsplan. Het jaarlijks budget voor planmatig onderhoud ligt per eenheid tussen de 3 en 7 miljoen euro. Het betreft een mobiele functie, dat wil zeggen dat je overwegend zowel binnen de eenheid zult werken die jij ondersteunt, als met huisvestingsmedewerkers van het team Facilitaire Services. Binnen deze functie werk je nauw samen met de coördinator van het team Technisch Beheer en de technisch adviseur.

Wat ga je doen: 

  • Je fungeert als de regisseur voor de uitvoering van het planmatig onderhoud aan panden en pandgebonden installaties.
  • Je analyseert het jaarplan voor planmatig onderhoud en maakt in overleg met de technisch adviseur en collega’s van het regionale team Facilitaire Services een logische clustering van onderhoudsregels tot samenhangende onderhoudsprojecten.
  • Je zorgt ervoor dat de uitvoerende facilitaire teams de werkzaamheden binnen planning en budget uitvoeren.
  • Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van de flexwerkers.
  • Je signaleert tijdig (dreigende) knelpunten in de uitvoering van de onderhoudsprojecten en zoekt actief naar effectieve oplossingen in overleg met de collega’s.
  • Je betrekt tijdig en op een zorgvuldige manier de kennis en ervaring vanuit het team Technisch Beheer en de rest van de FM-organisatie.
  • Je stuurt de projectleiders inhoudelijk aan en begeleidt hen bij de uitvoering van de projecten.
  • Je rapporteert over de voortgang van de uitvoering van onderhoudsprojecten aan de technisch manager en bespreekt de gewenste mutaties van de jaarschijf.
  • Je rapporteert aan de coördinator technisch beheer en de portefeuillehouder of themahouder huisvesting van het team Facilitaire Services.
  • Je adviseert over en stuurt op het werken volgens uniforme richtlijnen en werkinstructies.
  • Je levert een actieve bijdrage aan het (door)ontwikkelen van de toolbox planmatig onderhoud.
  • Je bent verantwoordelijk voor het organiseren en realiseren van de jaarschijf Planmatig Onderhoud binnen de planning en het budget.
  • Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor vragen van projectleiders of gebouwbeheerders over de uitvoering van de projecten uit de jaarschijf Planmatig Onderhoud.
  • Je wijst projectleiders toe aan de samengestelde onderhoudsprojecten.
  • Je adviseert over en stuurt op het (rechtmatig) uitvragen en beoordelen van offertes voor planmatig onderhoud, waaronder mini-competities en meervoudig onderhandse aanbestedingstrajecten.
  • Je bereidt de uitvoerings- en adviesopdrachten voor in samenwerking met de projectleiders.
  • Je adviseert over en stuurt op het organiseren van opleveringen, waaronder de levering van oplever- en revisiedocumenten in relatie tot de uitgevoerde onderhoudsprojecten.
  • Je bewaakt en borgt de registratie van de projectvoortgang en het vastleggen van mutaties aan elementen in het FMIS-systeem Planon.

Wij vragen: 

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in een bij voorkeur technische, facilitaire of gelijkwaardige richting.
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring opgedaan als projectleider van diverse onderhoudsprojecten die tegelijkertijd worden uitgevoerd.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring opgedaan met het (opstellen en) uitvoeren van meerjarenonderhoudsplanningen.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • ervaring opgedaan als opdrachtgever van onderhoudsprojecten.
    • ervaring opgedaan met FMIS-systemen, bij voorkeur Planon.
    • werkervaring opgedaan bij grote (overheids)organisaties.
  • Je bent bereid een screening te ondergaan.

Standplaats:
Amsterdam

Wij bieden:
De functie is per 2 januari 2020 beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind december 2020, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 25 oktober aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19638. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Raimond Boer op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Recruiter

Je bent verantwoordelijk voor het aantrekken, selecteren en aannemen van talent dat voldoet aan de behoeften van deze overheidsorganisatie. Je…

  • Werkweek: 24 uur
  • Contract: parttime
  • Locatie: Noord-Brabant


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.