Contractbeheerder begeleiding (32-36 uur)

Contractbeheerder begeleiding (32-36 uur) - 19574

  • 32-36 uur
  • parttime,fulltime
  • Zuid-Holland

Je bent een contractbeheerder die ervaring heeft opgedaan met het coördineren, uitvoeren en evalueren van contractwerkzaamheden binnen het sociaal domein van een gemeente.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente in Zuid-Holland, is op zoek naar een contractbeheerder begeleiding. Als contractbeheerder begeleiding ben je voor collega’s (uit de regio) en zorgaanbieders het eerste aanspreekpunt bij afwezigheid van de contractmanager begeleiding. Je werkt intensief samen met de contractmanager begeleiding. Je maakt samen met de contractmanager en regionaal beleidsmedewerkers onderdeel uit van het contractmanagementteam begeleiding (CMT Begeleiding). In de portefeuille van het CMT Begeleiding zitten gecontracteerde zorgaanbieders uit de regio Midden-Holland die (onder andere) zorg verlenen aan inwoners uit de regio; zowel aan kinderen als volwassenen. De te leveren zorg bestaat in ieder geval uit diensten welke benoemd zijn in de Deelovereenkomst Begeleiding. Dit zijn vormen van begeleiding, dagbesteding (inclusief vervoer) en logeeropvang.

Wat ga je doen: 

  • Je stelt rapportages op en voorziet de overige leden daarmee van informatie.
  • Je denkt proactief mee en doet voorstellen.
  • Je maakt aantekeningen tijdens een CMT-overleg en verzorgt de actielijst.
  • Je beoordeelt samen met het contractmanagementteam of een zorgaanbieder toe kan treden.
  • Je zorgt er samen met de contractmanager voor dat partijen de overeenkomsten naleven.
  • Je adviseert de contractmanager over te nemen acties wat betreft contract- en leveranciersevaluaties.
  • Je ondersteunt de contractmanager inhoudelijk bij de toetsing van zorgaanbieders op kwaliteitsborging.
  • Je notuleert CM-gesprekken met aanbieders en verzorgt de follow-up van de actiepunten.
  • Je verwerkt intekeningen van nieuwe aanbieders.
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitvragen van klachtenrapportages 2019 en voor het inventariseren van en nemen van interne actie naar aanleiding van klachten, ontevredenheid, informatie en opmerkingen over zorgaanbieders.
  • Je verzendt bijlagen en houdt in de gaten of de overeenkomsten juist zijn ondertekend.
  • Je bereidt nieuwe deelovereenkomsten voor.
  • Je zorgt er middels een database voor dat de zorgkeuzemodule up-to-date is en dat de gemeenten op de hoogte zijn van de gecontracteerde partijen.
  • Je beheert (en ziet toe op de naleving van) de contracten die met de zorgaanbieders zijn afgesproken.
  • Je legt contractinformatie vast in VendorLink en past deze informatie aan bij wijzigingen.
  • Je communiceert intern over de afsluiting, aanpassingen en werking van contracten.
  • Je beantwoordt contractuele vragen van zorgaanbieders en beleidsmedewerkers.
  • Je beheert de lijst van partijen op de website.
  • Je signaleert (vakinhoudelijke) ontwikkelingen en mogelijke verbeteringen en informeert hierover.
  • Je ondersteunt het coördineren, uitvoeren en evalueren van grootschalige en/of complexe werkzaamheden (door derden).
  • Je draagt zorg voor het initiëren, ontwerpen, coördineren, uitvoeren en evalueren van kleinschalige en/of standaard werkzaamheden (door derden).
  • Je voert visuele inspecties van voorzieningen uit alsmede de geautomatiseerde verwerking hiervan.
  • Je beheert (technische) voorzieningen en levert gegevens aan voor specifieke rapportages.
  • Je neemt beslissingen binnen de vastgestelde wet- en regelgeving.
  • Je voert de administratieve organisatie en procesbewaking uit.
  • Je wisselt informatie uit met betrekking tot het vakgebied.

Wij vragen: 

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo4-opleiding.
  • Je hebt in de afgelopen 4 jaar minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan als contractbeheerder binnen het sociaal domein.
  • Je hebt werkervaring opgedaan met notuleren en kunt je goed schriftelijk uitdrukken.
  • Je bent donderdagmiddag 3 oktober beschikbaar voor een kennismakingsgesprek.

Standplaats:
Gouda

Wij bieden:
De functie is per 1 november beschikbaar voor 32-36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 5 maanden, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.  

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 27 september aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19574. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.