Contractbeheerder Sociaal Domein (32-36 uur)

Contractbeheerder Sociaal Domein (32-36 uur) - 19600

  • 32-36
  • parttime,fulltime
  • Zuid-Holland

Je bent een contractbeheerder met ervaring met notuleren en het contact met zorgaanbieders binnen een gemeentelijke organisatie. 

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente in Zuid-Holland, is op zoek naar een contractbeheerder. Je werkt voor 5 gemeenten en hebt een afwisselende baan. Je bent communicatief vaardig en helpt anderen graag. Je werkt nauw samen met de contractmanager en regionaal beleidsmedewerkers. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor zorgaanbieders die zorg verlenen aan inwoners uit de regio (kinderen en volwassen) en voor collega’s uit de regio. Samenwerken vinden zij belangrijk, dat ziet onze opdrachtgever dan ook graag bij jou terug op allerlei gebieden. Jij doet dit onder andere door je collega’s waar nodig te helpen. Hoewel taken en aandachtsgebieden binnen het team verdeeld zijn, en je veelal zelfstandig werkt, kun je makkelijk schakelen en ben je bereid om werk van je collega’s over te nemen als dat nodig is.

Wat ga je doen:

  • Je voert voorbereidende werkzaamheden uit zoals het beoordelen van intekeningen van nieuwe zorgaanbieders.
  • Je verwerkt nieuwe contracten en contractverlengingen.
  • Je beheert en ziet mede toe op de naleving van de contracten, zoals de toetsing van zorgaanbieders op kwaliteitsborging.
  • Je adviseert de contractmanager over te nemen acties naar aanleiding van contract- en leveranciersevaluaties.
  • Je maakt rapportages, uitvragen en opvolgen van klachtenrapportages 2019.
  • Je denkt proactief mee met het contractmanagementteam en doet voorstellen.
  • Je beantwoordt contractuele vragen van zorgaanbieders en beleidsmedewerkers.
  • Je notuleert CM-gesprekken (contractmanagement) met aanbieders en verzorgt de follow-up van de actiepunten.

Wij vragen: 

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo4-opleiding.
  • Je hebt werkervaring opgedaan met notuleren.
  • Je kunt zelfstandig werken, maar je bent ook een teamspeler.
  • Je bent maandagmiddag 14 oktober beschikbaar voor een kennismakingsgesprek.

Standplaats:
Gouda

Wij bieden:
De functie is per 1 november beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 5 maanden, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór woensdag 9 oktober aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19600. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.