/> />

Managementondersteuner / Officemanager (32-40 uur)

Managementondersteuner / Officemanager (32-40 uur) - 19508

  • 32-40 uur
  • parttime,fulltime
  • Zuid-Holland

Ben jij een enthousiaste en representatieve managementondersteuner / officemanager die ervan geniet om naast je eigen taken de directie en collega’s te ondersteunen binnen een commerciële en hectische organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een projectmanagement- en interim-adviesbureau dat meewerkt aan de mooiste projecten binnen de openbare ruimte in Nederland, is op zoek naar een managementondersteuner / officemanager. Het interne team van recruiters en consultants weet keer op keer de juiste invulling te vinden voor de vragen van onze opdrachtgevers. De werkwijze kenmerkt zich door een open, transparante, professionele en persoonlijke benadering van zowel medewerkers als opdrachtgevers. In de rol van managementondersteuner / officemanager ben je de rechterhand van de directie en ondersteun je de collega’s van het commerciële team in de breedste zin van het woord. Je denkt actief mee over het vernieuwen en verbeteren van de ondersteuning die de organisatie nodig heeft. Het betreft een zeer uitdagende en afwisselende functie binnen een informele organisatie, waar je veel ruimte krijgt om je te ontwikkelen. Je komt te werken in een gemotiveerd en hecht team.

 Wat ga je doen: 

  • Je bent de rechterhand van de directie en ondersteunt hen in de breedste zin van het woord.
  • Je bent de spil van het team, brengt structuur aan en regelt en organiseert zaken die belangrijk zijn om het team optimaal te kunnen laten functioneren.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne en externe collega’s, kandidaten en opdrachtgevers.
  • Je behandelt inkomende post en e-mails en zorgt ervoor dat de stukken terechtkomen bij de juiste collega.
  • Je houdt diverse overzichten en rapportages bij.
  • Je ondersteunt het commercieel team met het schrijven en taalkundig controleren van cv’s.
  • Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en de orde en netheid van ons kantoor.

Wij vragen: 

  • Je hebt een hbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt een afgeronde opleiding tot secretaresse / managementondersteuner / officemanager.
  • Je hebt ruime ervaring opgedaan met Word, Excel en Outlook.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift.
  • Je bent representatief, jong van geest, objectief, accuraat, flexibel en integer.

Standplaats:
Dordrecht

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 32-40 uur per week.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór 23 augustus aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19508. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212