HR-medewerker (28 uur)

HR-medewerker (28 uur) - 19471

  • 28 uur
  • parttime
  • Overijssel

Je bent een HR-medewerker met ervaring met het structureren en implementeren van HR-processen binnen de overheid. 

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente in de provincie Overijssel, is op zoek naar een HR-medewerker. De basis HR-processen zijn niet meer voldoende op orde. Medewerkers, domeinmanagers en directie hebben behoefte aan eenduidige en voorspelbare ondersteuning en advisering. Stuurinformatie is onvoldoende beschikbaar. Afspraken en procedures zijn niet duidelijk en/of sluiten niet meer aan op de gewijzigde context van de organisatie. Om het management tijdig te kunnen informeren en adviseren over diverse onderdelen van de bedrijfsvoering is het noodzakelijk te beschikken over diverse ken- en stuurgetallen. Er is een start gemaakt met het inzichtelijk maken van formatie en bezetting, loonsom, ziekteverzuimcijfers.

 Je brengt verschillende HR-processen weer op orde. Voor elk proces doorloop je de volgende stappen, het vaststellen van betrokkenen en de verschillende rollen die ze hebben, doel en resultaat van het proces vaststellen en het gewenste proces uitwerken, werkafspraken maken en proces uitrollen.

 Wat ga je doen: 

  • Je inventariseert aan welke aanvullende kengetallen behoefte is.
  • Je gaat gefaseerd deze stuurinformatie opleveren en richt werkwijze en processen in om dit structureel te borgen.
  • Je optimaliseert procesformatie en bezetting in combinatie met het sturen op loonsom.
  • Je zorgt voor het uitwerken en implementeren van heldere taken, rollen en verantwoordelijkheden in processen en werkafspraken met de verschillende actoren ( personeels- en salarisadministratie, financiën, managers en directie).
  • Je scherpt processen aan en werkt deze uit, onder meer voor werkkostenregeling, attentieregeling, opleidingsbudgetten.
  • Je zorgt voor een heldere vastlegging van spelregels, werkafspraken en instructies.
  • Je maakt procesafspraken met betrekking tot werving en selectie, waaronder spelregels vacature invulling en afspraken over de werkwijze om interne mobiliteit te ondersteunen / bevorderen. Daarnaast het proces inhuur uitwerken en inbedden, inclusief administratieve afhandeling.

 Wij vragen: 

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo niveau4-opleiding.
  • Je hebt in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar ervaring opgedaan met structureren en implementeren van HR-processen binnen de overheid.
  • Je bent op maandagmiddag 9 september aanstaande beschikbaar voor een kennismakingsgesprek.

Standplaats:
Raalte

Wij bieden:
De functie is per 1 oktober beschikbaar voor 28 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind juni 2020, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 29 augustus aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19471. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.