Projectmanager meldkamerdomein (40 uur)

Projectmanager meldkamerdomein (40 uur) - 19336

  • 40 uur
  • fulltime
  • Noord-Brabant

Je bent een projectmanager met ervaring met het aansturen van ICT-projecten, verandermanagement en meldkamerdomeinen binnen een grote (overheids)organisatie.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een grote overheidsorganisatie, is op zoek naar een projectmanager voor het ICT-beheerteam van de Landelijke Meldkamer Samenwerking. Binnen deze opdracht ben je onder andere werkzaam ten behoeve van het project dat het nieuwe beheerconcept voor de 10 meldkamers gaat inrichten. De opdrachtgever zoekt een projectmanager die in staat is om vanuit de praktijk (lijnmanagement) en op gestructureerde wijze (projectmanagement) deze opdracht in kan vullen.

Wat ga je doen:

  • Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van het ICT-beheerteam van 1 of meerdere meldkamers.
  • Je draagt zorg voor het aansturen van het project omtrent het nieuwe beheerconcept.
  • Je bent verantwoordelijk voor het gereedmaken van de inrichting van de beheerafdeling.
  • Je verzorgt het teammanagement binnen het beheerteam.
  • Je functioneert als inhoudelijk deskundige op het gebied van ICT en het inrichten en opzetten van meldkamers.

Wij vragen:

  • Je beschikt bij voorkeur over een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van informatica, bedrijfskunde of gelijkwaardig en het certificaat IPMA-B.
  • Je hebt in de afgelopen 10 jaar minimaal 7 jaar werkervaring opgedaan als projectmanager van ICT-projecten in grote organisaties (met minimaal 1.000 medewerkers).
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring opgedaan met verandermanagement, zoals het inbedden van nieuwe processen.
  • Je hebt in de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar ervaring opgedaan binnen het meldkamerdomein.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar ervaring opgedaan met het operationeel en organisatorisch leidinggeven binnen projecten en transities op het gebied van meldkamers.
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar ervaring opgedaan als ICT-projectmanager waarbij geschakeld is met ketenpartners.
    • in de afgelopen 3 jaar minimaal 1 jaar ervaring opgedaan met projecten binnen een Agile-omgeving.
  • Je bent in week 27 beschikbaar voor een kennismakingsgesprek.
  • Je bent bereid een screening te ondergaan.

Standplaats:
Tilburg (sporadisch op locatie in Bergen op Zoom)

Wij bieden:
De functie is per 5 augustus beschikbaar voor 40 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind juli 2020, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór woensdag 26 juni aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19336. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.