Senior financieel administratief medewerker (24-32 uur)

Senior financieel administratief medewerker (24-32 uur) - 19284

  • 24-32 uur
  • parttime
  • Zuid-Holland

Je bent een financieel administratief medewerker die ervaring heeft met het controleren, matchen en boeken van inkomende facturen en beschikt over een proactieve en daadkrachtige houding.

 Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever is een projectmanagement- en interim-adviesbureau en werkt mee aan de mooiste projecten binnen de openbare ruimte in Nederland. Het interne team van recruiters en consultants (totaal 5 medewerkers) weet keer op keer de juiste invulling te vinden voor de vragen van opdrachtgevers. De werkwijze kenmerkt zich door een open, transparante, professionele en persoonlijke benadering van zowel medewerkers, kandidaten als zelfstandig professionals.

De afdeling Administratie bestaat uit 3 collega's. Ter uitbreiding van het team is de opdrachtgever op zoek naar een senior financieel administratief medewerker. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het optimaal uitvoeren van operationele processen voor onze opdrachtgevers en dochterbedrijven. Het betreft een uitdagende en afwisselende functie binnen een betrokken en informele organisatie. Je komt te werken in een gemotiveerd en hecht team. Je kunt goed samenwerken en je hebt een goede mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid voor deze veelzijdige administratieve functie. Daarnaast kun je rekenen op leuke uitjes, gezamenlijke lunches en de standaard vrijdagmiddagborrel. Je bent iemand die naast hard werken ook zeker openstaat voor een geintje tussendoor.

Wat ga je doen:

  • Je bent verantwoordelijk voor het controleren, matchen en boeken van inkomende facturen.
  • Je draagt zorg voor het maken, versturen en inboeken van soms complexe verkoopfacturen.
  • Je verzorgt het debiteuren- en crediteurenbeheer.
  • Je bent verantwoordelijk voor het tijdig betalen van facturen en het verwerken van bankmutaties.
  • Je verzorgt btw-aangiftes, inclusief ICP-aangiftes.
  • Je levert diverse managementrapportages aan.
  • Je controleert grootboek- en tussenrekeningen.
  • Je bereidt certificeringen en inspecties voor.
  • Je bereidt periode- en jaarcijfers voor.
  • Je optimaliseert processen.

 Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde financiële hbo-opleiding.
  • Je hebt ervaring opgedaan met Word, Excel en Outlook.
  • Je beschikt over een uitstekend cijfermatig en boekhoudkundig inzicht.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • ervaring met Exact Globe en PerfectView.
    • ervaring opgedaan binnen een vergelijkbare organisatie.
    • kennis van buitenlandse boekingen en in- en verkoopfacturen.
    • een proactieve, doortastende en stressbestendige houding.
    • een analytische houding en kunt goed verbanden leggen.
    • een nauwkeurige werkhouding en weet de juiste prioriteiten te stellen.

Standplaats:
Dordrecht

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 24-32 uur per week (werkdagen in overleg).

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 12 juli aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19284. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212