Coördinator facilitaire dienst (22 uur)

Coördinator facilitaire dienst (22 uur) - 19651

  • 22 uur
  • parttime
  • Noord-Holland

Je bent een coördinator facilitaire dienst / teamleider met ervaring binnen een onderzoeksinstelling / Universiteit. 

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een organisatie van nationale wetenschappelijke instituten, is op zoek naar een coördinator facilitaire dienst. Het facilitaire team is werkzaam op 2 locaties in de binnenstad van Amsterdam. Het team bestaat uit 2 senior facilitair medewerkers, 2 facilitair medewerkers, 1 kantine medewerker en 3 oproepkrachten en valt onder de verantwoordelijkheid van het hoofd Facilities en Support.

Sinds de verbouwing van de panden in de binnenstad in 2016, is veel tijd besteed aan de goede werking van gebouw en technische installaties en werkplekinrichting, maar het systematisch documenteren van alle werkprocessen is hierbij achtergebleven. Je begeleidt en ondersteunt het team en het hoofd van de afdeling  in het proces van correctief naar preventief werken op beide locaties aan de hand van onder andere beschreven procedures en onderliggende documentatie.

 Wat ga je doen: 

  • Je doet, in samenwerking met het team, voorstellen voor overkoepelend HuC-breed strategisch huisvestingsbeleid.
  • Je zoekt naar meer verbinding tussen de locaties en geeft het plan van aanpak vorm op basis van de risico-inventarisatie en evaluatie die eind 2018 is uitgevoerd.
  • Je draagt zorg voor de implementatie van periodieke controles op wet- en regelgeving van brandveiligheid en pakt indien nodig alle voorkomende facilitaire werkzaamheden op.
  • Je bent verantwoordelijk voor het inrichten van een werkend klachtenproces en bewaakt hierbij de afhandeling van aanvragen, klachten en storingen.
  • Je levert een bijdrage aan het meerjarenonderhoudsplan (MJOP).

Wij vragen: 

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding.
  • Je hebt in de afgelopen 6 jaar minimaal 3 jaar ervaring opgedaan binnen een onderzoeksinstelling / Universiteit.
  • Je hebt in de afgelopen 8 jaar minimaal 4 jaar ervaring opgedaan als facilitair coördinator / teamleider.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • ervaring opgedaan met verandertrajecten.
    • kennis van relevante wet- en regelgeving (Arbowetgeving).
    • ervaring opgedaan met MJOP.
  • Je bent op donderdag 7 november aanstaande beschikbaar voor een kennismakingsgesprek.

Standplaats:
Amsterdam

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 22 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste november 2020, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 31 oktober aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteren. Ons referentienummer is 19651. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.